genç anneleri ve babaları dikkat!!

http://www.platoni.blogcu.com/

BAKIN BAKALIM EVLATLARIMIZ HANGİ KAREKTERLERE HAYRAN

Erzurumda şu öldürülen çocuk MUSA'dan sonra bu bilgisayar oyunlarına karşı ayrı bir savaş başlattım. Ben lisede öğretmenim ve lisedeki çocuklarım bile saatlerce bilgisayar başından kalkmıyorlar bu oyunlar yüzünden.Daha öncede defalarca bu konuda çeşitli forumlarda ve sayfalarda ana babalara seslendim uyarılar yaptım.Bu oyunların çocuklarda bağımlılık yaptığı konusunda bas bas bağırdım.Bu bağımlılık aynı ilaç bağımlılığı gibi desem yalan olmaz.Merak ettim gittim bende knıgt denen oyuna üye oldum ve nasıl diye karekterlere baktım.Dikkatimi çeken bir şey vardı karekterlerin ayakları dibinde hep bir 6 köşeli Davut yıldızı vardı.İnceden inceye yahudi üstünlüğü gençlerin bilinç altına işleniyordu.Yine yazdım Almanyaya serverın sahiplerine faks çektim ,antolojide yazdım ve Türkiyedeki versiyonundan o yıldızı kaldırdılar.Ama mesele yıldız meseleside değildi bu nasıl bir şeyse bu oyunlara başlayan bırakamıyordu.Çünkü orada herkes kendi karekterini yaratıyordu.Bazen o kadar bütünleşiyorduki genç bu karekterle kerektere bir şey olduğunda oda hayatını sonlandırmayı seçebiliyordu.Şimdi dünden beri wall paper adı altında yayınlamış olduğum şu karekterlerin canlılığına bakın.Bunları internette yayınlayan arkadaşda 35-40 yaşın üzerinde yabancı kökenli bir arkadaş.Düşünün bu nasıl bir hastalık adamın kanına girdimi kumar gibi uyuşturucu gibi kurtulamıyorsunuz.Evlatlarınıza dikkat arkadaşlar dikkat lütfen saatlerce bu tip oyunların başında kalmalarına müsade etmeyin gerekirsede nir uzmandan yardım aldırın.Başka türlü bırakamıyorlar bu oyunları çünkü. !!yukarda adresi var resimlerede bakın derim bu yazıyı nette gezerken buldum ve bu bir gerçek lütfen duyarlı olalım!!

Hiç yorum yok: